عکس بهترین فناوری ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 2114
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

بهترین عکس های این هفته فناوری

بهترین عکس های این هفته فناوری

اگر طرفدار عکس هستید و دنبال جذابیت های عکسی علم و فناوری می گردید برایتان مجموعه ای آمده کرده ایم که دارای جذابیت های زیادی است. طی هفته ای که گذشت این تصاویر برگزیده ای از بهترین تصاویر علم و فناوری از اقصا نقاط دنیاست . امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت ببرید.

نهنگِ زمان

اکنون زمان مهاجرت سالانه یِ نهنگ هایِ گوژپشت است. مهاجرتی به مسافت 8 هزار و 500 کیلومتر از شبه جزیره ی قطب جنوب به ساحلِ کلمبیا برای زایمان نهنگ باید انجام شود.

تیمار کهکشانی

خانمِ «کارِن نایبِرگ» فضانورد ناسا مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی در حال نشان دادن چگونگی شسشتوی موی سر خود در نیروی جاذبه یِ صفر است.

روز سبز

کارگری در حال پاکسازی باقی مانده ی جلبک هایی است که از گردباد سهمگینِ سولیک در خط ساحلی چینگدائو در استان شاندونگ به جا مانده اند.

غوطه ی ولادمیر پوتین

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین با استفاده از زیردریایی تک نفره یِ «سی-اکسپلور 5» به اعماق دریا رفت تا باقی مانده ی «اولِگ» ناوچه ی نیروی دریاییِ روسیه را مشاهده نماید که در قرن نوزدهم میلادی در دریا غرق شد.

 

فراصوت

اثر ادراکی یک هنرمند از فضاپیمایِ اسکایلون – موتور راکت جدیدِ ساخت کشورِ انگلستان که سرعتش 5 برابرِ سرعت صوت است و فضانوردان را به مدار گردش زمین انتقال می دهد. 

آسمانِ شب

«کیلدر واتر» واقع در نورث­آمبرلند این قابلیت را دارد که به بزرگترین «پارکِ آسمانِ تاریک» اروپا تبدیل شود؛ پارکی که در آن، ستاره شناسی از طریق ممنوع کردن آلودگی نوری ارتقاء داده می شود. 

بلندپرواز

جنگنده ی «رافاله» ساخت کشور فرانسه بر بلندای آسمان به پرواز در می آید تا در جشن نظامی روز ملی فرانسه در پاریس خودنمایی کند.

تاریخ آینده

تصاویر گرافیکی رایانه ایِ منتشر شده بر روی دیوارِ کارخانه کشتی سازیِ قدیمی در یوکویاما در حومه یِ شهر توکیو که برای تجلیل از بیستمین سالگرد توسعه ی مجدد این کارخانه صورت گرفته است.

 

بوسه ی خورشید

تک ساقه یِ گندم قرمز زمستانیِ نرم در برابر غروب خورشید در شهر دیکسون واقع در ایالت ایلینوی

کافی است مقداری آب بیفزایید

پس از هفت سال خشکی، آب سیلاب حوضچه یِ احمدسَر را پر آب نموده است. این حوضچه در کنارِ مجتمع سرخه ای روزا در احمدآبادِ هندوستان قرار دارد که قدمتِ 600 ساله دارد.

 

مطالب مرتبط :




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com